marți, 29 iunie 2010

Prietenie fumata !


Nu mai suport oamenii astia rai care ma inconjoara ! frate  se baga peste tine.. dar dc?! park erau prieteni buni! .. dar candva. Acum de unde pnm atata prietenie.. Zici k ai si u prieteni dar oare vrunii adevarati ! Se baga atat peste tine, iti strica tot ce ai mai frumos , pt ce ma,pt ce?! Nu va mai suport frate.. Dar totusi toate au o limita ..si knd va ajunge pana la ultima, va fi chiar rau!Atunci knd iti era mai bn, atunci intervine ceva care strica tot. Si iar o iei de la capat sa suferi ! M-am saturat !... N`ai sa mai vezi o prietenie adevarata. Pt k  vad k nu exista. Si dak exista greu ai sa gasesti un prieten adevarat.  Dai tot ce ai si ce n`ai pt ei, si ei te rasplatesc cu ce`i mai rau ! O prietenie adevarata inseamna sa fii alaturi de prieteni nu cand au dreptate,ci cand gresesc ...Tot ce ne ramane,e Un suflet ravasit
cand prietenul cel bun ne joaca farse.  Ne-am ars cand am crezut un joc de minciuna...Nu mai pot sa cred.Am observat ca tot ce a fost bun poti sa pierzi...Am constatat k prietenul cel mai apropiat, de invidie m`a tradat. Cand un prieten te tradeaza ,stai si te'ntrebi ce mai urmeaza,in cine increderea ti'ai dat...
te'a tras pe sfoara, te'a abandonat.

M-am saturat de toti .De minciuni si de rautati. De o prietenie falsa !


Un comentariu: