luni, 3 octombrie 2011

Fericirea unui copil

●Fericirea unui copil ...●

 Stii cum se spune ..iubeste-ti parintii,pentru ca ai de castigat.  
Ce-as putea spune despre mama...o fiinta deosebita!
In primul rand mama, vreau sa-ti multumesc, pentru ca mi-ai dat viata si ca traiesc,pentru ca m-ai crescut in felul tau, si m-ai educat asa cum tu ai vrut..am primit de la tine  puterea de a merge mai departe .
Tata,ai fost mereu alaturi, m-ai alintat,m-ai rasfatat, m-ai crescut.  Si chiar daca uneori ma certi cand fac ceva rau, si imi dau seama ca nu trebuia sa fac acel lucru, pentru mine e ca un impuls care sa ma duca pe drumul bun. 
Totusi ma uit in jurul meu ,si observ multi care au parinti,dar  nu stiu sa-i aprecieze. Te enervezi repede,te superi ,nu-ti pasa.. Si uiti ca ei sunt singurii care se ingrijoreaza.  Si stiu ca tot ce faci, faci cu drag pentru mine, si de asta spun mami..te iubesc! Si cand gresesc ma ierti, si  ma inveti  ce-i bine.Mereu imi dai sfaturi,ma ajuti. 
Tot ce-mi spun ei,vor sa ma educe. Si ii vad mereu zambind , dar sufletul lor plange! 
Mama mea nu-i genul ala de femeie cocheta, si stii o plac mai mult asa, pentru ca ea e naturala, e asa cum Dumnezeu a lasat-o. Imi e mereu alaturi si o iubesc, pentru nimic in lume nu as schimba-o.  Mai ales ca in  ultimul timp ma inteleg foarte bine cu ea, imi e si mama si sora in acelasi timp, impart cu ea sentimentele mele,placerile mele. Poate nu am curajul sa-i spun tot ce am pe suflet, am o teama..pentru ca e mama . 

Ai grija de parintii tai ,cat timp ii ai alaturi !  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu